Stałam przy kasie samoobsługowej w biedronce chyba z 10 minut, wszystkie inne też były zablokowane. Naprawdę te ich reklamy, że mają 2 gr taniej niż w Lidlu, to tylko ich kompromitują, bo nie ma absolutnie żadnego porównania między tymi sklepami.
I wiem, że to jak zawsze wina zasranego kierownictwa, a nie szeregowych pracowników. Skoro Lidl potrafi mieć czysto w sklepach i odpowiednią ilość pracowników do obsługi, to inni też mogą.
@pluszysta ja na kasach samoobsługowych włączam język angielski, często część interfejsów się wywala i nie pokazuje reklam i innych pierdół
@arek: w przypadku biedronek nawet nie ma lektora, co ułatwia zapakowanie artykułów po zapłaceniu - nie masz ciągle gadającego “zabierz artykuły i dowód zakupu”
@arek: no a jak komuś inne języki niż polski nie są na rękę, to powinna być łatwa możliwość wyciszenia tego lektora
@slavistapl ale wtedy pewnie accessibility by spadło @pluszysta